Fashionjoint

Victorias Secret Fashion show 2013

2013 fashion show hd seret victorias secret videofyme
Igår hölls Victorias Secret Fashion Show 2013! Av att kolla på bilderna därifrån så såg den ju som vanligt fantastisk ut. Den brukar alltid komma ut på Youtube efter någon dag, men annars kommer det sändas på tv den 10 Decmber. Medans bjuder jag på några bilder! Ska jag lägga upp klippet så fort det kommer?
 
Candice Swanepoel, Oouf!
 
Erin Heatherton, vacker vacker vaaacker!
 
Våran fina Taylor Swift!
 
Fina Cara Delevingne!
 
Adriana Lima. Gaaah det facet & håret, ja tack!
 
Svenska Elsa Hosk. Så vacker. Avundsjuk!
 

Posted in: Mode





Skrivet av: hanna

åh längtar tills detta kommer på tv! ja lägg gärna upp video :D

Svar: Absolut då ska jag göra det!:)
sanna hyvärinen

2013-11-14 - 22:04:46
Skrivet av: Amanda Karlsson

Erin och Adriana är så himla fina! :)

Svar: Ja verkligen! Super vackra :)
sanna hyvärinen

2013-11-16 - 15:12:17
Hemsida: http://glossfashion.com/amandas


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.