Fashionjoint

#Vardagsworkout

cancer vardagsworkout

Visste du att 30 minuters motion om dagen minskar risken för cancer?
Det spelar ingen roll om du cyklar, städar, dansar eller promenerar – huvudsaken är att du höjer din puls. Vardagsworkout är en app från Cancerfonden som hjälper dig att hitta enkla och roliga träningstillfällen i din vardag. Tagga med #vardagsworkout! Sprid detta, okej?! Vi ska besegra cancerskiten! Förresten denna månad ska jag börja gymma med mamma, ska bli så spännande för jag har legat lågt med träningen denna månaden och det ska bli kul att gå med mamma som gymmat länge (hah motivation där)! Gymmar ni?

 

Här finns appen till apple och andorid!

 

Posted in: Inspiration







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.