Fashionjoint

On my wishlist this year

2013 blogg julkalender christmas dear santa idol 2013 julklappslista min lnskelista new year nyårsafton sear santa wishlist xmas önskar mig till jul önskelista
I år önskar jag att några av dessa saker ligger under julgranen.Ögonskuggs penslar ifrån Too Faced, Nike air max, Curticle oil pen ifrån The Body Shop, Vicotrias Secrets travel brush set och passport fodral, en mysig turtleneck tröja, böcker: Från blogg till business, Skönhetsbibeln och The Wah Nail Art book, Presentkort på Too Faced, Hollister och hos frissan, en Instax mini polaroid kamera rosa och en Mac highlighter i färgen Shell/Frost.
 
Vad önskar ni er i julklapp? Glöm inte att i December så börjar min advents kalender där det på utvalda datum kommer massa roliga tävlingar för er!

Posted in: Vardag





Skrivet av: hanna

kul med tävling :D din lista såg riktigt bra ut hade inte tackat nej till den heller! helt sjukt att det är första advent snart shit haha

Svar: Ja tiden går snabbt! Snart spär det 2013, sjukt! Det var nyss 2010!
sanna hyvärinen

2013-11-26 - 23:40:23
Skrivet av: Ida ☯ the sky under the sea

Mycket rosa! NailArt-bok skulle vara trevligt att ha :)

Svar: JA haha mycket rosa :D
sanna hyvärinen

2013-11-29 - 13:41:25
Hemsida: http://theskyunderthesea.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Hur gör du collaget? Vad använder du för program? :)

2013-12-02 - 22:10:52
Skrivet av: Hanna Björkdahl

Vad använder du för program när du gör detta collage? :)

Svar: Jag använder Word bara :) den nyaste versionen. Tar bort bakgrunden på bilderna där med :) klipper ut och lägger dem över varandra lixom. :) förstår du? Fråga annars! Lägger texten med pixlr! Kram
sanna hyvärinen

2013-12-02 - 22:11:25
Hemsida: http://hannabjorkdahl.devote.se
Skrivet av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fina saker du önskar dig:)

2013-12-04 - 14:50:31
Hemsida: http://patriciac.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.