Fashionjoint

Måndag

bjuder på en gammal selfie som jag inte lagt upp för jag tycker jag ser rund ut i ansiktet, haha töntig jag är
 
Inte bloggat på 2 dagar, men mådde inte så bra igår för var ute med Therese och hennes vänner i förr går! Hade super kul, men man mår som man förtjänar dagen efter. I helgen har jag varit med Emil och Stefan till Västerås och shoppat lite julklappar och igår på farsdag så var jag såklart med pappa och farfar mest hela dagen! Idag ska jag jobba 10.30 till 15.30! Sen ska jag kanske träffa min kära jobbcoch och äta lite Sushi! Ja tänkt för jag tycker om det nu. Vad vill ni se mer av i bloggen? Blir mycket modeinspiration och skönhet i bloggen nu, är det tråkigt att läsa om? Ska jag skriva mer om min vardag eller vill ni veta något om mig?

Posted in: Vardag





Skrivet av: Mathias&Rebecca

Lite mer om din vardag, alltid spännande! :) - Ja man mår verkligen som man förtjänar när man varit ute ha ha! Ha en jätte fin dag! :)

Svar: Okej då vet jag! Ska försöka få in lite mer vad jag gör om dagarna :) hahah ja verkligen, och "jag ska aaaldrig mer dricka" hah :)
sanna hyvärinen

2013-11-11 - 09:00:30
Hemsida: http://twoplusone.se
Skrivet av: Lisa

Mer om London! Superkul att läsa :)

Svar: Okej! En London guide kanske :)??
sanna hyvärinen

2013-11-12 - 20:26:32
Skrivet av: decorationforall

kolla gärna in min inredningsblogg! :)

Svar: Absolut :)
sanna hyvärinen

2013-11-20 - 20:27:03
Hemsida: http://www.decorationforall.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.