Fashionjoint

Kim Kardashian smink tips

smink kim kardashian cheek video make up
 
Är ni bra på att sminka er? För några månader sedan så var jag jätte dålig på att lägg en snygg ögonskugga. Då började jag kolla på steg för steg bilder och klipp på youtube och började träna hemma och sprang och visa pappa varje gång för att fråga om det var bättre än gången innan. Nu kan jag lägga en bättre ögonskugga! Men nu vill jag lära mig att lägga en bättre bas också! Hittade den här videon och måste verkligen testa detta tips som Kim Kardashian följer!
 
Kan ni läsare och jag göra en deal? I veckan ska vi ALLA testa detta? Så lämna en kommentar sen hur det går för ER!? Jag blir glad om 1 av er verkligen försöker sig på detta, tänk om ni är super duktiga? Ska bli kul att se hur det kommer gå för mig idag haha.. usch kommer se ut som en tvättbjörn haha!

Posted in: Skönhet





Skrivet av: Nina

Det blev väldigt snyggt men att komma ihåg alla moment är inte min grej. Enklare att vara utan å mer naturligt. :)

Svar: Mamma då..
sanna hyvärinen

2013-11-21 - 21:14:19


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.