Fashionjoint

H&M julfeeling

jul 2013 julafton klänning kläder tips julklappar mamma pappa man kille tjej pojkvän hm julkläder julklänning röd vinröd
 

Sitter hemma hos Emils mamma och småpratar med Emil och Stefan och undrar vad jag ska blogga om, man kan ju inte göra kollage ifrån hans iPad. Bjuder på denna screen shot ifrån H&Ms hemsida, bara jag som tycker den röda klänningen skulle vara vacker på julafton? Har ni börjat fundera på vad ni ska ha på julafton? Om inte så kolla in party perfect bilderna på HMs hemsida (kan inte länka), ni kommer få massa inspiration! Tänk att jul snart bara är 1 månad bort, älskar julen. Har ni börjat handla julklappar då? (känns som jag håller en konversation med mig själv haha) Jag har börjat att handla och planera dem flesta julklapparna, älskar att skämma bort mina kära, hihi. 

Posted in: Vardag





Skrivet av: Mathias&Rebecca

Underbart fina kläder! :) Ha en underbar kväll! :)

2013-11-06 - 19:35:25
Hemsida: http://twoplusone.se
Skrivet av: hanna

den klänningen hade du verkligen passat i :) gud nej tänker inte alls på julen än haha, dock kollar jag lite julklappar till mig själv haha vadå ego ^^

Svar: åh tack sötnos!! :D hahah jag ska alltid vara ute i så god tid, haha. Det är bra una dig något :D haha vad är det du ska unna dig då? ;) Något speciellt :D haha?
sanna hyvärinen

2013-11-06 - 21:27:32


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.