Fashionjoint

Den rosa kappan

färg höst kappa pink rosa trendig
Det har nog inte undgått någon att rosa är en av höstens trendigaste färger. Skrev ju om det när jag var i London, här. Gör som många modebloggerskor gör just nu och satsa på en oversized kappa i pastellrosa. Här är våra rosa favoriter! Jag vill haa! Men ska inte, för jag ska spara till lite julklappar!
 
 

1. Topshop 2. Chicy.se 3. Topshop 4. Topshop 5. Topshop 6. H&M


Posted in: Mode





Skrivet av: Jessica Högberg

Rosa fluff... blir fint de!!

Svar: håller med!
sanna hyvärinen

2013-11-08 - 00:45:59
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

Fint!:)

Svar: Ja super fint:)
sanna hyvärinen

2013-11-08 - 09:44:52
Hemsida: http://www.laviesaine.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.