Fashionjoint

Blogg Adventskalender

2013 blogg blogg adventskalender blogg julkalender blogg rum julkalender tävling
Hej såhär på kvällskvisten! Jag har en super rolig nyhet att komma med! Om exakt en månad så börjar MIN alldeles egna blogg adventskalender. Jag har kontaktat företag som ska samarbeta med mig under december månad, så NI får chansen att under hela december ta del av MIN EGNA adventskalender där ni kommer att få tävla om fina priser!
 
Dock så vet jag inte hur många företagen blir ännu, men som det ser ut nu så ser det inte ut som att jag kommer kunna ha en tävling varje dag! Så jag kommer dela upp dem lite! Så kom ihåg nu att lägga denna månaden på minnet så ni kommer ihåg att kika in på min blogg då. Lägg bloggen bland bokmärken på datorn eller som app i mobilen (läs här hur man gör), följ mig på instagram eller bloglovin för att få en påminelse! Här är en sneak peak på några av företagen:
 
 Lush / Motel Rocks / Modekungen / Persunmall

Posted in: Tävlingar & rabatt





Skrivet av: Julia

Vad spännande!! :D

Svar: Jaa :)!! Då glöm inte tävla då!
sanna hyvärinen

2013-11-02 - 12:06:27
Hemsida: http://juliawetterling.blogg.se
Skrivet av: Ingrid

Åh vad roligt! Hittade nyss hit till din blogg, den verkar otroligt bra så ska helt klart fortsätta läsa den! Kram :)

Svar: Åh vad glad jag blir! Tack så jätte mycket :D
sanna hyvärinen

2013-11-10 - 13:00:03


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.