Fashionjoint

Bitstrips

app bitstrips blogg jul 2013 julafton klänning kläder tips julklappar mamma pappa man kille tjej pojkvän hm julkläder julklänning röd vinröd serie
När jag såg mitt feed på Instagram och Facebook krylla av seriebubblor så undrade jag vad det var. Det var appen Bitstrips som alla hade, så jävla rolig app. Det går ut på att man ska skapa sig en gubbe som ser ut som sig själv, och sen kan man möta sin facebook-vänner som också har skapat en gubbe via appen bistrip. Sen skapar appen serier med än själv och sina vänner.
 
Haha älskar det! Sandra och Mia har skaffat Bitstrips nu men Emil har inte det så då kan man göra hans gubbe själv!

Posted in: Tips





Skrivet av: Jessica Högberg

Har inte provat ännu... haha...

Svar: Gör det!! Super kul :)
sanna hyvärinen

2013-11-17 - 10:31:22
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
Skrivet av: Mia

Haha! Skitkul! ;D

Svar: haha :D
sanna hyvärinen

2013-11-23 - 22:42:27


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.