Fashionjoint

6 tips för läpparna

baby lips billigt burts bees eos glans ingrepp lip plumper lip venom läpp läppglans läppstift läppsyl max factor oglans procle större triangle bra
Läppsyls tokig som jag är så kan jag tipsa om Burt's Bees läppsyl som är mina absoluta favorit, vet att jag har tipsat om den flera gånger förr! Den finns i jätte fina färger! Eos är ett vanligt läppsyl men i rund söt förpackning,som jag alltid brukar ha i väskan. Ni som använder läppstift, men känner att det blir för stelt och torrt, kan använda Max Factors glans stift, som gör det bara lite glansigare. Rekommenderar glansstift alla gånger före läppglans. använder inte genomskiligt läppglans då jag tycker det ser för sminkat/plastigt ut, så denna är perfekt för mig!
 
Jag, precis som många andra tjejer eftersträvar gärna det där lilla extra plutiga läpparna. Men utan något ingrepp. Då kan jag tipsa om dessa lip plumer: Ifrån DuWop har jag testat två som inte ska göra ont alls, en med glans och ett i vanligt oglansigt stift. Skillnaden på mig är inte så stor alls men kan tipsa er som gillar att använda läppglans att den är fin att ha som vanligt. Den bästa är Procle Lip Volume, som också är billigast! Man märker en synlig skillnad och när jag tar fler lager och gnuggar läpparna hårdare, så blir läpparna ännu större, men denna gör också ondast. På Eleven finner du denna för endast 35 kronor, för bra för att vara sant!? Jag är sugen på att testa Make Up Stores, någon som testat den?

Posted in: Skönhet







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.