Fashionjoint

5th aya

5th aya peyre shop
 
Peyre Shop har bytt namn till 5th Aya. Dem har inte så mycket kläder på hemsidan, men vissa av sakerna har jag dreglat över länge. Älskar dessa tre saker ovan och dem är mina favoriter. Jackan till höger är så snygg, eller hur?

Posted in: Mode





Skrivet av: Sofia R

sv; förlåt för sent svar , men det är självklart vi kan göra ett bloglovinbyte , börja följ mig och säg vilket nummer du blev ,så gör jag det samma ♡

2013-11-11 - 21:28:05
Hemsida: http://sofiars.blogg.se
Skrivet av: Anonym

mycket snygg jacka!! :D ska du köpa?? ♥ ♥

Svar: gissar på att det är hanna :D? jag vet inte, testade en liknade i London, men vet inte om dem blir svår att matcha eller så kanske det inte bara matcha till det jag hade på mig då haha :D Men tycker den är skit snygg och lite annorlunda lxm :D
sanna hyvärinen

2013-11-11 - 23:02:45
Skrivet av: Sofia R

sv; följer dig på bloglovin nu också som nummer 216♡

2013-11-12 - 12:33:59
Hemsida: http://sofiars.blogg.se
Skrivet av: hanna

haha yes :D råkade missa skriva i namn hehe, det är ändå inte så svåra färger att matcha med iallafall. Snyggt när det är olika material :) vad kostar den då?

Svar: Den kostar 699+frakt :)
sanna hyvärinen

2013-11-12 - 17:20:23


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.