Fashionjoint

Sincerely, Jules.

Jag måste bara tipsa om denna fantastiska kvinna, dels för hennes blogg är så bra men framför allt för hon är helt sinnessjukt snygg och otroligt inspirerande. Hon levererar outfits efter outfits, hon klär i precis allt. Hon är en utav mina största inspirationskällor. Hur snygg får man vara egentligen? Hennes bilder är också otroligt fina och genomtänkta. Ni hittar henne på Sincerely, Jules


Posted in: Tips





Skrivet av: Amanda [SPONTAN]

Snyggt!

Svar: JA! :)
sanna hyvärinen

2013-05-13 - 20:02:58
Hemsida: http://spontan.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.