Fashionjoint

Shoppat festival kläder

Pappa och jag åkte till Västerås en snabbis här om dagen då passade jag på att springa in i några butiker för att kolla festival kollektionerna. Åhhh, älskar detta mode. Hittade dessa tre, men funderar på att lämna tillbaka långklänningen eftersom jag egentligen letade efter en hel lång (vilket jag nu har hittat, visar nästa vecka!). Men sen kom jag på att mamma är bra på att sy, så hon ska sy den kortare :) 
 
Visst är det festival stuk på dem?

Posted in: Shopping





Skrivet av: Elin Svantesson

Jag följer dig nu, följ gärna tillbaka!

Var är den virkade toppen ifrån??

Svar: så!! :D bikbok :D
sanna hyvärinen

2013-05-24 - 13:18:06
Hemsida: http://eelinppelin.blogg.se
Skrivet av: Jessica Högberg

Mycket trevliga små saker! ;)

Svar: haha ja :D
sanna hyvärinen

2013-05-25 - 10:23:44
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.