Fashionjoint

Nail wraps

Kolla vad jag hittade här hemma! Jag älskar ju dessa! Varför ha jag glömt att jag har dem? Så jävla snyggt med aztec, fransk manikyr eller lite tjejig rosa leopard. på naglarna. Speciellt nu i sommar. Jag tänkte att jag kan ju använda dem med fransk manikyr på min barndos kompis student. Och aztec wrapsen måste ju bara jag och sandra ha på festivalen i sommar!
 
Har du testat nail wraps?Så här såg det ut sist när jag använde mina och det var snart ett år sen!

Posted in: Vardag





Skrivet av: Gunilla

Kul att du hittade dom. Tror jag eller/och Alex har gett dig sådana när du fyllde :) kram ....moster!

Svar: Ja det gjorde ni :D
sanna hyvärinen

2013-05-23 - 17:38:28
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.