Fashionjoint

How to make a smoothie awesome

Älskar den här bilden som jag har haft sparad på min dator ett tag nu. Den är från http://www.superskinnyme.com/ men jag hittade den via en annan blogg. Imorgon om jag inte får jobbtider tänkte jag göra en smoothie på kokosmjölk, hallon, banan och kokosflingor. Hur gott? Testa du också att göra din egna variation med hjälp av denna bilden. Jag lär ju leva på smoothies i sommar, svalkande, gott och mättande.
 
Hur vill du göra din smoothie?

Posted in: Vardag





Skrivet av: Jessica Högberg

Smothie ÄR gott=))

Svar: Så jääävla gott!!
sanna hyvärinen

2013-05-14 - 10:58:30
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.