Fashionjoint

Celine crochet swimsuit

Nu är det mycket virkat i sommar. och denna har Gina Tricot fått in och jag tror jag kommer att köpa min första badräkt. Jag är så sugen på att testa denna! Vad tycker ni?! Annars kan ni kika in denna bikinin i virkat som jag bloggade om förr.
 
199 kronor bara!
 
 

Posted in: Mode





Skrivet av: Amanda [SPONTAN]

Alltså de där baddräkterna är så galet snygga, men jag vågar inte köpa någon på grund av risken att få en ful bränna av den! ^^

Svar: Haha ja, men man kan ju sola i bikini, sen när man bara ska ta en kort trip till stranden så väljer man denna :D?
sanna hyvärinen

2013-05-25 - 15:32:10
Hemsida: http://spontan.blogg.se
Skrivet av: Liie

Riktigt snygg för att vara baddräkt!

Svar: håller med! så somrigt :D
sanna hyvärinen

2013-05-25 - 22:16:47
Hemsida: http://heyli.blogg.se/
Skrivet av: Jessica Högberg

oj så snygg!! (på någon annan än mej;)

Svar: jag med! så somrigt :D
sanna hyvärinen

2013-05-26 - 10:35:24
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
Skrivet av: hanna

åh den ser supersnygg ut :) älskar virkat!

Svar: jag med! så somrigt :D
sanna hyvärinen

2013-05-26 - 22:14:00


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.