Fashionjoint

Tshirts för 57 kronor

Alla dessa finns hos Nelly för endast 69 kronor styck! Enkla tshirts får man väl aldrig nog av! Ska beställa någon av dem. Tror det blir den rosa eller gröna! Vilken tycker ni är snyggast? Ni får även 15% rabatt med koden paypal15. Då blir den din för bara 57 kronor! Här kan ni kika in dem och flera billiga!

Posted in: Tips





Skrivet av: isola

Jag önskar dig en riktigt Glad Påsk! :)

Svar: Tack så mycket :) vad gulligt av dig! Detsamma!
sanna hyvärinen

2013-03-28 - 09:52:33
Hemsida: http://isolation.blo.gg


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.