Fashionjoint

Tips: Ny sökmotor för shopping

Här kommer ett litet tips till alla shopaholics som lilla jag. :) Jag har alltid problem med att hitta det jag är ute efter speciellt bland svenska nätbutiker, många gånger hittar jag inte det jag är ute efter trots att jag kan sitta & söka i timmar! Google kan slänga sig i väggen! Med Butiksjakt sökmotor kan man söka bland över 5000 nätbutiker, över 7000 olika varumärken och hundratals aktuella kampanjer & rabattkoder.
 
Kom över en rabattkod från Bubbleroom som ger dig frifrakt! Passade ju bra när jag ville shoppa det där skull linnet jag hade med i Bubbleroom-kollaget förr. Ange kod: "BUBBLE" för att få fraktfritt! Koden är giltig till den 30/4.

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.