Fashionjoint

Påsk

 
Igår kväll var jag och älskling på spa hela kvällen. Hade jätte mysigt! I Enköping är det plus grader och skinade sol. Nu känner jag att det verkligen är dax att ta fram vårjackorna! Idag har pappa och jag har köpt present till mamma som fyller år på måndag och sedan fikade vi. Denna påsk kommer att spenderas med släkt och vänner och även Emils släkt. Ska bli jätte roligt och hoppas ni får en fin påsk!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.