Fashionjoint

Insta-latley

Har gjort ett litet utplock från min instagram igen! Följ mig om ni vill! @ffashionjoint
 
1. Åh! Har ni hört om dessa nya smaker som kommit ifrån Loka? Måste smaka alla! / 2. Kliar i fingrarna när det gäller mina vårjacka, speciellt skinnjackan! Men tycker det är för kallt än. / 3. Brakfrukost hos Stefan, med glass och sylt! / 4. Haha jag & Mia snälade inte med det onyttiga i helgen, fikade även och köpte mat! / 5. Vann ett självlysande nagellack ifrån JFR, asballt! / 6. Loreal har släppt en ny kollektion Versailles Romance Collection! Älskar pastellerna! / 7.Väriga väskor på Lindex! / 8. Min älskling fyllde 27! / 9. Mina kockar lagar mat åt mig, hehe.. / 10. Mamma och jag begav oss till storstaden för att gå på ett informations möte. / 11. Bilden säger allt, nomnom för tacobar! / 12. Lätt att sova med en armbåge i bakhuvudet hela tiden.
 

Posted in: Instagram





Skrivet av: kerstin

fina bilder

Svar: Tack! :) Har du instagram?
sanna hyvärinen

2013-03-24 - 20:24:47
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se
Skrivet av: kerstin

nej jag har inte det

Svar: okej :)
sanna hyvärinen

2013-03-25 - 19:14:25
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.