Fashionjoint

Hm Consciuos Collection 2013

Nu har HM släppt deras årliga Conscious Collection. Det är en av de bästa kollektioner HM släpper årligen tycker jag. Kommer ihåg första gången den släpptes och jag och Sandra åkte till Västerås och shoppade den dagen och skolka från skolan. För den kollektionen var dösnygg, den med de virkade shortsen ni vet?
 
Vanessa Paradis (Johnny Depps ex fru) är Conscious-kollektionens ansikte utpt hos H&M i år. Här kan ni se kollektionen och en fin video som visar alla vackra kläder!
 

Posted in: Mode





Skrivet av: Jessica Högberg

får gå på stan nu då=))

Svar: ja precis haha :)
sanna hyvärinen

2013-03-18 - 23:26:12
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.