Fashionjoint

För korta drömshorts

Diss. Dog när jag såg dem här shortsen där fram, drööömshortsen! Men kolla där bak - hallå!? Jag var fakiskt nära på att beställa dessa innan jag såg det. Men jag tycker inte om när shorts är såhär korta över rumpan. Annars var dem perfekta. Men för er som vill visa rumpa i sommar så kan ni shoppa dem här.

Posted in: Mode





Skrivet av: anna

Usch, hatar när shorts är sådär korta :/

Svar: Ja! Håller med! Uppmärksamhets kåt haha :)
sanna hyvärinen

2013-03-30 - 10:06:58
Hemsida: http://villblismal.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.