Fashionjoint

Fanny lyckman för Estradeur

Efter jag vann presentkortet på 20 tusen kronor på Nelly, så har tiden gått jätte snabbt och nu har jag "bara" 3000 kronor kvar. En sak som jag längtar efter är att imorgon släpper Fanny Lyckman en kollektoin för Estradeur som kommer att finnas på Nelly! Hur mycket tjusigt som helst, favoriterna är den vita skinnjackan och kedje-tröjan. Gillart. Nu ska jag strax be ge mig ner mot Kommun huset för ett informations möte fö dem som är med i Vikariepoolen. Puss!
 

Posted in: Mode





Skrivet av: felicia

Snyggt!

Svar: Håller md! :D
sanna hyvärinen

2013-03-20 - 20:33:35
Hemsida: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Skrivet av: Livet som superwomanlady-Rodis!

Sv: Jag blev nr 190, säg till näru har lagt till mig och vilket nummer? :D

Svar: 208 blev jag! :)
sanna hyvärinen

2013-03-20 - 20:59:09
Hemsida: http://fotografsiiidan.blogg.se
Skrivet av: liborius

åh 20 000 på nelly.com lät inte helt fel, fastän det "bara" är 3000 kr kvar;)

Svar: haha nej det var/är det verkligen inte! :) shoppat som en galning :)
sanna hyvärinen

2013-03-20 - 21:14:47
Hemsida: http://liborius.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.