Fashionjoint

Midsommarplaner

Själv ska jag, älskling, och båda sandrorna och massa annat trevligt folk hem till Julia där det bjuds på mat och massa gott! Det kommer bli så kul, jag kommer ha min nya klänning och en rosa blomkrans i håret. Hoppas bara det blir bra väder. Vill ni att jag ska ta bilder och försöka spela in någon video? Nu ska jag och älskling åka och titta på ny kamera, hoppas inte vi kommer hem tomhänta..

Posted in: Vardag





Skrivet av: Linn Ahlex

jag ska träffa min bästakompis med familj!! :)

Svar: Mysigt!! :D
sanna hyvärinen

2013-06-20 - 17:44:22
Hemsida: http://linnffotar.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.