Fashionjoint

Våran nya kamera

canon iphone 6 kamera nikon samsung
 
Nu har äntligen min och älsklingen Nikon kommit. Har redan hunnit lekt lite med den, och testat ta kort till bloggen. Resultatet får ni se imorgon. Känner verkligen att vi valde rätt kamera. Den är perfekt både på nära och långt håll, finns även massa roliga bild inställningar och man kan föra över bilderna till mobilen eller facebook super enkelt.

Posted in: Shopping





Skrivet av: Sannie

nice! vad gick den på? :)

Svar: 1900 :)
sanna hyvärinen

2013-07-03 - 19:38:50
Hemsida: http://sannies.se
Skrivet av: nicole kestola

åh, kul med ny kamera!! :D

Svar: tack tack! ställa gärna någon fråga i min frågestund på bloggen!
sanna hyvärinen

2013-07-03 - 20:11:24
Hemsida: http://nikkki.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.