Fashionjoint

Taggad och nervös

 
Är lite nervös och taggad såhär på kvälls kvisten inför imorgon. Så hamnade jag på HMs hemsida. Nu har jag klickat hem två saker, som jag länge letat efter. Ett par svarta ballerina och en oversize vit tshirt som passar till allt. Dem svarta ballerina är ett budgetalternativ till Chanel´s populära quiltade ballerinaskor. Budgetalternativet kosade 199:- och dyrgriparna hittar du i Chanel´s butiker för runt 5000:-. Tshirten för ynka 79:-.

Posted in: Shopping







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.