Fashionjoint

Svar på frågestunden

 

Hur träffades du och Emil? I klosterparken här i Enköping, men sen mer genom en gemensam kompis.

 

Är du nöjd med din HM väska som du köpte? (denna) Vill nämligen beställa en likadan. Ja jag är super nöjd, men tänk på att dem se mindre ut på bild, för den är ganska stor! :)

 

Vad skulle du matcha dina vita jeans med? Med svart, grått i olika nyanser, vitt på vitt, beige. Inte med färgglada toppar eller mönstrade. Om du vill ha färg så skulle jag valt ljus militärgrön eller en normal blå nyans.

 

Vilka artister fick du lixom se på nära håll backstage, jobbade för eller kanske tom prata med? Kan du inte lägga upp bilder på dig och artisterna? För det första så får man absolut inte ta bilder/filma eller fråga om autografer backstage, då det är lixom deras frizon. Jag hade blivit utkastad om jag gjorde det haha, även om jag ville ta bilder till bloggen osv. Eftersom jag jobbade för artisterna backstage så är det många: Johnossi, Icona pop, Ulf Lundell, Oscar Linnros, Amanda Jenssen och Scooter(!!). Sen massa rock som jag inte vet vilka det är..

 

Vad jobbar du med? Vikarie på förskola, medans jag söker andra jobb. Super mysigt!

 

Vart har du köpt din klocka dom du la upp bild på, på instagram? Finns den i flera färger? Den är ifrån Nelly, i märket Fossil. Finns i färgerna silver, guld och rose.

 

Är du oskuld? Jag har haft ett fast förhållande i över ett år, räkna ut resten själv..

 

Hur var maten på pip? Helt okej, jag är lixom kräsen som tusan när det gäller maten, men jag tyckte den var god alla dagar förutom en. Favoriten var potatis, sås och köttfärslimpa med sallad.

 


Kan du lägga upp video ifrån scooter? Eftersom du tyckte dom var bäst. Alltså jag vill jätte gärna lägga upp alla videor och bilder nu, men Sandra har ju allt på mobilen, och det funkade inte att mmsa över dem eller skicka på mailen, så vi måste lösa det där på något sätt. :(


Vad fick du mer i present än Hipanema armbandet? Presentkort på Tottes så jag kan klippa och färga håret, massa fina nagellack, pengar, tårta, en resa och parfym.


Kan du visa lite hur ditt rum ser ut? Ja det kan jag nu när jag har en ny kamera. Gör ett sådant inlägg så småningom!


Kan du ha mer tävlingar? Ja, vad vill ni ha för tävlingar? Så ska jag se vad jag kan fixa.


Hur gammal är Emil? 27 år.


Vem gjorde din design? En tjej som heter Frida, som är super duktig och så men som tydligen inte har tid att hjälpa mig med det sista?! Ska testa maila henne en sista gång på Facebook… Suck.

 

Vad gör du om fem år? Vart går din nästa resa? Om fem år så bor jag och Emil i en lägenhet tillsammans, jag har fast jobb där jag trivs. Har alltid velat åka till Kroatien.

 

Vad heter du på instagram? Ffashionjoint (något cp snodde fashionjoint med ett f, efter jag kom på det namnet..) Här även en kategori där det kommer upp lite bilder ifrån min instagram, se här.

Senaste bilden ifrån min Instgram.

 


Har du något tips för att man ska få lika fint hår som dig? Oj tack! Jag duschar det var tredje dag och använder aldrig hårfön (big nono) eller balsam! Använder inte lock/plattång osv mer än en – två gånger i månaden.


Har du några vs produkter? Ja två body mist, se här.

 

Vad använder du för kamera? Alltså jag har ju precis köpt en Nikon coolPix S6500, men innan det Iphone 5.

 

Har du några tips hur man kan göra bloggen bättre? Och vart bor du? Jag bor i Enköping, en liten stad, där alla vet vilka alla är typ. Trivs bra här, men den kunde varit lite större och mer butiker hade inte skadat. Gjorde ett inlägg förr hur jag ska försöka ta mig fram med bloggen, läs här.

 

Vilka bloggar brukar du läsa? Har du vart in på min förr? (från Vadfanskajagheta.se) Ja jag har varit in på din blogg några gånger. :) Dem jag går in på dagligen är dem vanliga Dessie, Kissie, Paow, Isabelles och Kenzas.

 

Ofta du träffa artister där? ;) Isf skulle du lagt upp bild, hehe!! Som jag skrev där uppe, så får man inte ta bild backstage eller fråga om autograf, hehe!! ;)


Posted in: Vardag





Skrivet av: Jessica Högberg

Det blev ju några frågor=))

Svar: Ja! : )
sanna hyvärinen

2013-07-10 - 20:07:38
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.