Fashionjoint

Putte i parken video, del 2

fest festival putte i parken
 
 
 
 
 
Sandra och två andra som vi jobbade med sista passet. Haha när vi slutade sista passet kom en kille och gav oss en tårta! Innan denna bilden togs så hade jag och Sandra asgarvat därav Sandras busiga smile! Vi asgarvade åt att vi tidigare idag bokstavligt talat kastat ut x antal menskydd och ob i matsalen.. hahaha jisses.. Stackars killen som skulle äta med oss, super söt och trevlig, men han blev lite nervös och sa "hehe tjejsaker heh.."
 
Vad gjorde vi då dessa dagar på Pip? Nu har jag föröskt klippt ihop det mesta ifrån festivalen. Jag har aldrig haft så kul i hela mitt liv, och känns som att jag inte ens fick med en tiondel i videon av allt kul! Några klipp är dock i dålig kvalite då Sandra skickade över dem på mms. :) Första filmdelen kan ni se här. Och snart kommer även en tredje.

Posted in: Putte i Parken





Skrivet av: Jessica Högberg

Minne för livet! =)

Svar: verkligen!!
sanna hyvärinen

2013-07-12 - 10:48:37
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.