Fashionjoint

Packar för fullt!

packa resa thailand utomlands
Jag åker imorgon till festivalen, Putte i parken för att jobba som funktionär, och även göra allt som man gör på en festival, då jag inte jobbar varje dag. Sandra och jag testade att sätta upp tältet igår och det gick super bra, tog 15 minuter bara! Nu ska jag fortsätta packa och locka håret. Ska även fixa resten av de tidsinställda inläggen som ska komma upp under dessa dagar. Minst 2 varje dag! Är så taggad på att åka nuuu. Puss

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.