Fashionjoint

NYX Blush Stick

 
Har någon av er testat den här? Jag har en liknande hemma ifrån IsaDora som jag kanske testat 2 gånger men inte mer än så. Dom är ju ganska smarta för det blir som ett duokoncept då man kan använda dem både som rouge och läppstift. Dutta på kindens äpple eller på läpparna för ett friskt utseende. Kanske ska damma av min och testa! Har ni restat Blush Stick någon gång? Finns i massa olika märken, men denna produkt har inte framlyfts så mycket i sminkbranchen.
 
Edit: Eftersom jag inte har någon passande kategori för dessa inlägg, så har jag skapat en ny kategori som heter Skönhet. Kommer gå igenom dem senaste 6 månaderna för att byta kategori på passande inlägg.

Posted in: Skönhet





Skrivet av: kerstin ehrenholm

nej är de bra?

2013-07-22 - 08:06:48
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.