Fashionjoint

Nelly

Vila Mansi Long Cardigan - 179:-  /  Nike Filament Thights - 399:-  /  Franklin & Marshall FolignoTop - 449:-
 
Sitter och väntar på att mamma ska laga pannkakor, så gott! Hade presentkort kvar på ca 1500 kronor hos Nelly, sen jag vann 20.000 där. Köpte detta och nu är det bara några hundringar kvar. Kan jag säga att jag tycker det är skönt? Haha konstigt det där.. Men det är nog för att under dem senaste månaderna har jag inte känt den där det-här-vill-jag-ha-känslan av något hos Nelly!

Posted in: Shopping





Skrivet av: Nina

Haha är du trött på att shoppa nu...

Svar: Hahaha ja..
sanna hyvärinen

2013-07-10 - 22:46:51


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.