Fashionjoint

Love

 
Älskar Wildfox. När mina älskade mjukisbyxor kommer in på lager igen ska jag slå till. Mina Hollister har töjt sig och är inte tighta längre, så behöver ett par nya tighta.
 
WiFi:et på campingen är dåligt så har inte kunnat blogga så bra. Idag ska vi på utflykt lite senare. Får se vart det blir, i förrgår var vi på en majslabyrint haha as kul men lite läsligt. Nej nu ska jag till stranden och fortsätta sola och bada! ;)

Posted in: Vardag





Skrivet av: kerstin ehrenholm

härliga plagg

Svar: Håller med :D
sanna hyvärinen

2013-07-27 - 21:21:40
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.