Fashionjoint

Instalife

instagram
 
1. Målat naglarna precis med världens finaste nagellack. Ska visa dem i ett annat inlägg sen! Girly. 2. Åhh, imorse tog jag välrdens längsta bad hemma hos Emils mamma. Vardagslyx för mig som inte har badkar men älskar det! 3. Hembakt bröd med ost och marmelad. Inget slår det. 4. Video när killarna sitter och pratar :) 5. Repost. Jag utmanar er också! 6. Mitt älskade Hipanema. 7. Video ifrån Putte i parken campingen. 8. Rebecca & Fiona på Putte i parken, finns fler videos på min instagram därifrån. 9. Redo för Putte i parken!!
 
Följ mig på instagram om ni vill! @Ffashionjoint - Vad heter ni på instagram?

Posted in: Instagram







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.