Fashionjoint

Get Personal

 
Detta är vad älsklingen fick av mig i ett års present. Det är ett armband i silver med gravyren Sanna på, och på baksidan står det 6/7-2012. Det var det jag bloggade om i detta inlägg, kunde ju inte avslöja ifall han skulle kika in på min blogg. ;) Jag önskade mig denna i tjejmodell till min födelsedag av honom. Fin va? Är riktigt nöjd (han med haha), kollade runt på massa olika hemsidor där de fanns billigare men ville köpa honom det bästa.

Posted in: Vardag





Skrivet av: kerstin ehrenholm

snyggt

2013-07-07 - 23:51:46
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Skrivet av: Felicia

Hej!
Jag har ungefär köpt ett exakt likadant armband fast på framsidan står det vårt datum och med hjärta framför och bakom. Men nu känner jag mig jötte osäker, kommer han gilla det ? Är de snyggy på killar ? Visade det för 2 av hans killkompisar då en sa att de va super snyggt och att han själv skulle kunna tänka Sig att få ett sånt, medans han andra tyckte att killar kan inte ha armband speciellt inte ett sånt silvrigt. Vad tycker du ? Min kille säger att han kommer bli glad för vad han än kommer att få! Passar detta armband på killar ??

Svar: Hej Felicia :) jag tror det beror mycket på hur gammal man är också, min kille är 28 och blev jätte glad, en kille som är 17 kanske inte uppskattar det på samma sätt om du förstår vad jag menar. Men nu vet jag inte hur gammal du är. Men jag tror han kommer bli jätte glad då man ser att det inte är något billigt armband utan att du lagt ner extra pengar för något speciellt med etta datum osv. På Emil var det jätte snyggt och fortfarande manligt med silver kolla bild här http://fashionjoint.se/2013/july/get-personal.html#comment
sanna hyvärinen

2014-11-19 - 16:30:47


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.