Fashionjoint

Frågestund!

 
Tänkte passa på att starta igång min första frågestund nu efter min blogg växt lite. Jag ska göra mitt bästa för att försöka svara på alla frågor. Svarar på alla frågor den 10/7. När jag är hemma och efter min födeslsedag. Fråga vad som helst. Tex om bloggen, pinsamma frågor, om putte i parken, om mig & Emil, om jobb eller personliga frågor? Puss på er!

Posted in: Vardag





Skrivet av: Hamren

Vill bara säga att jag läser din blogg varje dag och gillar den verkligen :)! Tycker om din nya design myycket mer än den förra och det är roligare att läsa nu när du tar mer egna bilder. Önskar dig all lycka med bloggen. Nu till mina frågor :D!!

Hur träffades du och Emil?
Är du nöjd med din HM väska som du köpte? Vill nämligen beställa en likadan.
Och vad ska du matcha dina vita jeans med?

2013-07-09 - 11:39:13
Hemsida: http://hhamren.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Vad jobbar du med?

2013-07-09 - 12:00:50
Skrivet av: Alexandra

Vart har du köpt din klocka dom du la upp bild på, på instagram?:) Finns den i flera färger?

2013-07-09 - 12:02:57
Hemsida: http://lillesnigel.blogg.se
Skrivet av: Moyana C

Jag har mailat dig några frågor :)

2013-07-09 - 12:36:17
Skrivet av: Anonym

Hur var maten på pip?
Kan du lägga upp video ifrån scooter? Eftersom du tyckte dom var bäst :)
Vad fick du mer i present än armbandet?
Kan du visa lite hur ditt rum ser ut?
Kan du ha mer tävlingar?
Hur gammal är Emil?
Vem gjorde din design?

2013-07-09 - 13:20:13
Skrivet av: Jessica Högberg

Vad gör du om fem år?? Vart går din nästa resa??

2013-07-10 - 12:33:21
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Vad heter du på instagram?
Har du något tips för att man ska få lika fint hår som dig? :)
Har du några vs produkter?
Vad fick du mer i oresent än armbandet :D visa!

2013-07-10 - 15:46:07
Skrivet av: Anonym

Har du några tips hur man kan göra bloggen bättre? :) och vart bor du?

2013-07-10 - 15:47:53
Skrivet av: Alexandra

Vilka bloggar brukar du läsa? Har du vart in på min förr?

2013-07-10 - 15:50:53
Hemsida: http://vadfanskajagheta.se/
Skrivet av: Alexics

Vilka artister fick du lixom se på nära håll backstage, jobbade för eller kanske tom prata med? Kan du inte lägga upp bilder på dig och artisterna?

2013-07-10 - 16:16:23
Hemsida: http://alexics.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.