Fashionjoint

Födelsedag och Festival


Gaah, första stunden jag har hunnit sitta vid datorn sen jag kom hem ifrån Putte i Parken. Jag har haft så jävla kul!! Helt sjukt vad roligt jag har haft. Scooter var bäst, typ bästa dagen i mitt liv! Men annars var hela upplevelsen super kul, och att jobba backstage var en upplevelse i sig, att få prata med artisterna och träffa massa nytt folk. Jag har försökt att bloggat och fick i alla fall upp en video och ett inlägg med bilder. Det kommer såklart flera videos, men allt ligger på Sandras telefon och hon ska skicka över allt först. (mitt kameraminne blev fullt, hehe)
 
Jag hade världens bästa födelsedag igår också och alla nära och kära kom hit och jag fick super fina presenter. Emelie hade till och med bakat en tårta till mig! Min fina vän!  Men ni som följer mig på instagram såg nog dagens höjdpunkt - Hipanema armbandet.
 
 
 
 
 

Posted in: Vardag





Skrivet av: snie.blogg.se

oj va gott =)

nikon d5100 har jag

2013-07-10 - 08:54:15
Hemsida: http://snie.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.