Fashionjoint

Festivalområdet på Pip 2013

 
 
Fesivalområdet där nere - Dj vid stranden. Olika scenar med underbara artister. Soffhäng i parken. Vollyboll. Food Court. Och säkert massa trevligt underbart folk! Åhhh.
 
Så då sitter man på tåget påväg ner då. Jag har gjort några tidsinställda inlägg under dessa fyra dagar som kommer att komma upp. Men jag kommer även att försöka blogga där borta, ifrån mobilen. Pinky Promise. (Undra hur det kommer gå haha..) Om ca 3 timmar är vi framme och jag längtar så mycket. Vårat första pass är 19.30 till 02.30. Idag spelar även Icona Pop. Putte i Parken får även en egen kategori här på bloggen.

Posted in: Putte i Parken





Skrivet av: Elin

hehe ja, men det är härligt!

allt bra?

Svar: ja :) men ställ gärna någon fråga i min frågestund på bloggen!
sanna hyvärinen

2013-07-03 - 11:12:30
Hemsida: http://elinkristensson.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.