Fashionjoint

Bilder ifrån festivalen

Det drar väldigt mycket batteri att lägga upp klipp och klippa ihop dem, så tills vi komer hem blir det mest bilder nu! Här är lite ifrån dem två första dagarna! Dagens pass är klart och nu känns det som att alla väntar på Håkan!
 
Food Court
 
Banana Pancake med nutella och jordgubbar!
 
Jag som väntar på att Sandra ska bli klar på toa hahah! 
 
Världens godaste lunch på en fin strand restaurang som vi tog båt till, Café August.
 
I väntan på Rebecca & Fiona! 
 
Movits
 
Tagen nu! Massa musik, och bra humör! Alla är jätte trevliga! 

Posted in: Putte i Parken







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.