Fashionjoint

Bartender i fickan

Jag vill tipsa om en drink app! Om du har slut på inspiration och är törstig på en drink i din smak så ska du skaffa Absolut Vodkas gratisapp. På den finns det massa drinktips och det bästa är att appen lär sig så småningom din smak och ger personliga drinkrekommendationer. Precis som en bartender i ditt favorithak!
 
Själv mår man ju sådär efter gårdagen haha, vi mötte mamma och pappa och Emils släkt här och alla satt och drack och åt ost och kex vid vårat tält. Super mysigt! Lägger upp bilder senare.

Posted in: Tips





Skrivet av: Jessica Högberg

Nice app! Hoppas du har det härligt=))

2013-07-19 - 09:13:52
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.