Fashionjoint

Älskling

 
Idag firar jag och älskling 1 år. Som ni vet så har vi redan firat tillsammans innan jag åkte iväg. Jag kommer ihåg alla fjärilar i magen som busade runt så fort jag såg honom i början när vi träffades. Så fort jag såg dig och kände din lukt. Jag är så glad att jag har dig. Du har alltid lyssnat och funnits där för mig. Jag är fortfarande lika kär i dig och älskar dig mer än någon annan idag. Saknar dig massor och vi ses snart älskling.

Posted in: Vardag





Skrivet av: Jessica Högberg

Grattis!! =)

Svar: tack tack!
sanna hyvärinen

2013-07-06 - 09:38:24
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
Skrivet av: Gunilla

Åh vad fint skrivet Sanna. T o m jag blev rörd :)
Grattis till eran 1 årsdag. Du har hittat en mycket fin o söt kille <3
Hoppas du har roligt på festivalen. Ses på måndag, för då kommer jag med paaaakeeeeeet till dig hihi.
puss o kram

2013-07-06 - 10:05:30
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.