Fashionjoint

Wildfox

wildfox
Har ni kikat in Wildfow swimwear 2013? Åhh, varför kan jag inte ha så snygga bikinis och sommarkläder? Tittade på deras visning och jag dör, allt är perfekt. Modellerna och kläderna och musiken!
 
Checka in kollektionen här eller här.

Posted in: Vardag





Skrivet av: E

Ääääälskar allting med hela visningen ! Så humoristiskt och lätt liksom, modellerna försöker inte vara överdrivet sexiga. Tror det säljer bättre o går hem lättare nu för tiden !

Svar: Håller med! Ser ut som dem har kul på catwalken :)
sanna hyvärinen

2013-01-21 - 22:18:37


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.