Fashionjoint

Statistik

Blir så glad när ni kommer tillbaka! Statisitiken bara ökar och ökar. Kan överraska er med att en tjej ska hälpa mig med designen och den kommer snart bli utbytt. Även en egen domän - med nytt bloggnamn! Spännande va? PUSS PÅ ER :* Dyker även upp mera tävlingar inom kort!


Posted in: Vardag





Skrivet av: Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

Vad kul att statistiken går uppåt för dig! :)

Svar: Super kul :D Man blir så nöjd haha! Fin blogg du har!
sanna hyvärinen

2013-01-24 - 21:34:22
Hemsida: http://missnock.blogg.se
Skrivet av: Anonym

BRA ! Du har haft din header ganska länge nu, tycker verkligen du ska göra en ny !

Svar: Hahah håller med, så jäkla trött på den! Usch :D
sanna hyvärinen

2013-01-24 - 21:35:36
Skrivet av: Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

Svar: Tack så mycket, detsamma! :)

2013-01-24 - 22:28:39
Hemsida: http://missnock.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.