Fashionjoint

HM Summer 2013

Det här är HMs nya lookbook bilder för sommarkollektionen 2013! Inget tycker jag är snyggt i denna kollektin, är väldigt besviken. Ingen av dessa är somriga och allt var fult. Inget jag vill ha i sommar när jag är brun och vill vara lätt klädd i pastellfärger, som man bara är på just sommaren. Dessa var mycket svarta och mörka, eller vad säger ni?


Posted in: Mode





Skrivet av: kerstin

härligt med sommar kläder

Svar: Ja:)
sanna hyvärinen

2013-01-30 - 20:35:56
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.