Fashionjoint

Hahah

Hej, tänkte kvällsblogga en snabbis & bjuda på en jätte rolig bild! Jag och min älskling kom nyss hem ifrån Västerås för en shoppingrunda såhär på kvällen, jätte mysigt och hittade lite. En kofta, ett linne och ett halsband. Visar senare i veckan om ni vill? :) Nej, nu ska jag fortsätta titta på Efterlyst.

HAHAHA jag dör! Så typisk min humor!


Posted in: Shopping





Skrivet av: Therese - Mamma till Casper :)

Härlig blogg :)

2013-01-09 - 21:40:48
Hemsida: http://thereseochcaspersworld.blogg.se
Skrivet av: Lovisa

Klart vi vill se dina nyinköpta grejer! Din blogg är jätte fin . älskar designen!:)

Svar: Haha tack, komiskt att jag håller på med en ny design haha :D
sanna hyvärinen

2013-01-09 - 22:44:46
Hemsida: http://nattstad.se/Lovisasundins


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.