Fashionjoint

Asos rea

 
299 kronor tillsammas för dessa två skönheter. Jätte billigt ju, dessutom är det ju gratis frakt där! Absolut en av mina favorit hemsidor. Dem har även börjat med en sorts chatt, där man kan få professionell hjälp med att leta kläder som passar just dig! Asos.com

Posted in: Shopping





Skrivet av: Anonym

Jag undrar vad såna där tröjor kallas, som den där svarta ! Just när det går ut där nere :)

Svar: gjort ett inlägg som svar :)
sanna hyvärinen

2013-01-09 - 18:16:44


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.