Fashionjoint

Vårens make up trender från GT

Solpuder 69:- Volymmascara 59:- Eyeliner 29:- Läppstift 59:- Kabukiborste 39:- Concealer 39:- Highlighter 59:-
Läppglans 49:- Puder 59:- Kabukiborste 39:- Läppstift 59:- Ögonskugga 39:- Concealer 39:-
Volymmascara 59:- Ögonskugga 39:- Eyeliner 29:- Flytande eyeliner 39:- Foundation 69:- Puder 59:- Rouge 49:-
 
Här ovan har jag tagit bilder från Gina Tricots hemsida, de listar vårens make up trender, och min favorit är nummer två - färgstarka läppar men även nummer ett - solkyssta kinder. Can't wait till man kan börja steka sig ute igen! 
 
 
 

Posted in: Tips





Skrivet av: kerstin

vilka bra priser

Svar: Ja:) Hoppas kvaliten är bra med!
sanna hyvärinen

2013-02-27 - 21:27:14
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se
Skrivet av: Amanda

Självklart ska jag rösta på dig! Kram!

Svar: tack amanda! :D
sanna hyvärinen

2013-03-05 - 18:20:25
Hemsida: http://amandakarolinaerika.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.