Fashionjoint

Nelly nyheter

I brist om annat att blogga om så gjorde jag ett litet koolage på nyheter ifrån Nelly. Bhorna kostar 399 kr st (omg överpris eller vadå? Finns för halva priset..) Och faktiskt ganska coola JC skor! Brukar annars tycka dem är så fula. Såg även att om man handlar för 500 kronor i helgen hos Nelly får man ett presentkort på 100 kronor. Brukar annars bara vara 50 kr per femhundring.
 

Posted in: Mode





Skrivet av: ♫♪ sandra T

snyggt!

Svar: Ja! :D Tycker om den andra bhn !
sanna hyvärinen

2013-02-02 - 17:58:28
Hemsida: http://www.sandramusic.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.