Fashionjoint

Members - få 50kr och handla för

Jag tänkte återigen tipsa om Members - en jättebra hemsida där man kan klicka hem allt ifrån vanliga kläder till märkeskläder med rea från 60-75%! Just nu ligger till exempel Moschino, Prada, NLY Trend och Nowhere uppe! Jag har beställt hem massa billigt, som kommer med posten nästa vecka. Om ni skriver ner eran mailadress i kommentarsfältet kan jag bjuda in er och ni får 50kr att handla för av mig. Skynda er, för lagret är begränsat!  

Som ni ser så har jag bjudit in 400 redan (10 på varje sida) och de som är i guld är de som godkänt och blivit medlemar. Alla som är medlem verkar jätte nöjda! Bli medlem idag genom att lämna din mail, så får du 50kr.

Posted in: Tips





Skrivet av: kerstin

oki kanske ska testa?

Svar: Tycker jag absolut :) Det kostar ju ingenting, och du kan ju bli medlem och kika vad som finns och om du tröttar är det bara att avsluta mdlemskap :) Dem har ju även rabatt på resor och på saker till hem och barn! Ska jag bjuda in dig? KRAM
sanna hyvärinen

2013-02-28 - 22:15:03
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se
Skrivet av: Louise

Hej! :D
Är allt bra med dig? :)

Svar: Yes :)
sanna hyvärinen

2013-03-01 - 10:48:27
Hemsida: http://louisesnall.blogg.se
Skrivet av: Sandra

[email protected]

Svar: Det står "eposten finns redan registerad" :) Kram
sanna hyvärinen

2013-03-01 - 12:49:42
Hemsida: http://sandraerikssons.blogg.se
Skrivet av: Agnes

Hur gör man när man fått mailet? :)

Svar: Man "ansöker om medlemskap" men du blir godkänd direkt typ:)
sanna hyvärinen

2013-03-01 - 16:41:42
Hemsida: http://agnesbergling.blogg.se
Skrivet av: Annie

[email protected]

Svar: står att den redan är tillagd.
sanna hyvärinen

2014-02-14 - 14:27:49


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.