Fashionjoint

Bloggbloppis @Stockholm

Igår begav sig jag och Sandra till en bloggbloppis på andra sidan Stockholm. Michaela Forni, Fanny Lyckman, Dasha Girinde och Sara Jönsson var några av bloggarna som stog och sålde deras begagnade (men åh så snygga!) kläder! Jag köpte ett jätte fint halsband av Fanny för ynka 50 kr. Visar sen! Fyndade även ett par vanliga svarta jeansshorts för 40 kronor av en annan trevlig bloggare.

 

Eftersom stället där bloppisen befann sig var ganska litet så trängde sig Sandra och jag ut efter bara en halvtimme. Men då begav vi oss till Gallerian och stan för att shoppa istället -  heeela dagen. Ni ska veta hur ont i fötterna jag har idag haha.

 


Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.