Fashionjoint

Snart klar inför ikväll

fest
 
Står på toa och har precis börjat sminka mig. Lockade nyss håret lite så man ser lite festlig ut iaf. Funderar på hur jag ska hinna allt innan jul, har som sagt några klappar klar och har ingen aning vad jag ska ha på mig på julafton eller nyår för den delen. Har ändrat mig tusen gånger! Måste verkligen åka till Västerås imorgon och handla det sista! Nu ska jag fixa mig klar sen ska jag äta mögelost i laster på Stefans ostkväll, mums!

Posted in: Vardag





Skrivet av: hanna

vad fin du är gumman :) supersöt, och jag önskar man kunde få till håret så där snyggt! <3 hoppas du får en underbar kväll puss

Svar: Aw vad du är söt hjärtat!!:) du är fin tycker jag!!
sanna hyvärinen

2013-12-21 - 21:39:51
Skrivet av: Nina

Du är så vacker. Älskar dig puss. mamma

2013-12-21 - 22:43:09
Skrivet av: Moster

Hej, gud vad söt du är Sanna, på den bilden.
Älskar dig, mitt gudbarn <3
kram....din gudmor, moster Gunilla

Svar: detsamma kramis!
sanna hyvärinen

2014-01-01 - 22:10:05
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.